Pilnas darbo užmokesčio valdymas – nuo 50 darbuotojų
Mes siūlome darbo užmokesčio administravime įmonėms, turinčioms nuo 50 iki 1000 darbuotojų. Mūsų paslaugos apima visą darbo užmokesčio valdymo ciklą:
- Registraciją socialinio draudimo ir mokesčių institucijose;
- Darbo užmokesčio skaičiavimus (atlyginimai, premijos, atostoginiai, ligos išmokos ir kt.);
- Atlyginimų bankinių pavedimų ruošinių rengimas;
- Darbo užmokesčio ataskaitų rengimą;
- Elektroninius darbo užmokesčio lapelius.
Personalo valdymas
Mūsų paslaugos apima:
- Atostogų ir laisvų dienų administravimą;
- Mokymosi ir sveikatos dienų apskaitą;
- Darbo sutarčių rengimą ir valdymą;
- Kitus personalo procesus, priklausomai nuo šalies teisės aktų.
Kadangi personalo valdymo reikalavimai skiriasi kiekvienoje šalyje, mes siūlome individualiai pritaikytus sprendimus pagal jūsų verslo poreikius.
Mūsų privalumai:
- Dirbame su įmonėmis, turinčiomis nuo 50 darbuotojų ir daugiau;
- Esame lankstūs ir prisitaikome prie kiekvieno kliento poreikių;
- Naudojame modernią darbo užmokesčio apskaitos programinę įrangą;
- Dirbame su įvairių pramonės šakų įmonėmis.
Greitis
Kokybė
Dėmesys
Pagarba